A CO Z GŁĘBOKĄ ?!! Kiedy dojdzie na niej ruch z Muzycznej - ZATKA SIĘ KOMPLETNIE przy Raabego... Przecież gołym okiem widac i wcale niepotrzebne sa ekspertyzy fachowców od ruchu, że jazdę na wprost Głeboką (do Wileńskiej np.) i w lewo w Filaretów - ZATYKAJĄ samochody zjeżdżające z Raabego, których kierowcy chcą skręcić w Sowińskiego, co drugi ma migacz prawy właczony - tam aż WYJE pod niebiosa o dodatkowy pas od Raabego do Sowińskiego TYLKO dla tych, co w Sowińskiego chcą jechać... bo ci, chcący skrecać w Sowińskiego blokują na sporym odcinku ruch na wprost do skrzyżowania z Filaretów... ta blokada kończy sie dopiero kilkanascie metrów przed Sowińskiego. Raptem 3, 4 samochody na minipasie dla skrecających w prawo - reszta stoi i czeka na pasie mogącym prowadzić samochody jadące na wprost... Tam swego czasu dobudowano kawałeczek pasa dla skrecających w Sowińskiego, czy nie można było przedłużyć go do Raabego? Rozwiązanie to aż właziło samo, bez smaru, w... oczy... NIKT z władzuchny tego nie widział? Zabrakło mamony CZY CHĘCI i wyobraźni, aby DOKOŃCZYĆ miniprzebudowę tego kawałka Głebokiej?
|
|
krytykujecie cały czas, a ciągle coś robią, czy za poprzedników też tak roibili. NIE!
|
|
Nikt nikogo nie zmusi do rezygnacji z samochodu. Po prostu ludzie wracają z pracy, jadą po dzieci, po zakupy i nie będą wozić tego na rowerze, czy mpk. Jak ktoś słusznie zauważył miastu jest potrzebny tunel, estakady, a nie buspasy. Tysiąclecia jest zapchana autami teraz, to co będzie jak auta będą miały jeden pas mniej?
Z niewolnika nie ma pracownika, więc niech pan prezydent na siłę nie uszczęśliwia wszystkich buspasami i ścieżkami. Może czas nauczyć rowerzystów jeździć i usunąć ich z kilkupasmówek. Zresztą .. na Nowym Świecie są dwa pasy ruchu i ścieżka po jednej stronie, a rowerzyści gnają ciągle po chodniku!!!!!!!!!!!!!!, który ma ok. 1,5 m szerokości.
|
|
Ten buspas się w końcu skończy i to nie zawsze na przystanku, więc autobusy będą zajeżdżać drogę autom, aby dojechać tam gdzie muszą?
Widzę, że złota myśl pana Żuka - nie budować nowych ulic, wiaduktów, tuneli, tylko zmusić ich do jeżdżenia na rowerze.
|
|
Brawo prezydent. Bus pasy to krok do przodu. Lublin do przodu.
|
|
Brawo! Bardzo dobra inwestycja, szczególnie w buspas. Mam nadzieję, że powstanie ich więcej.
|
|
***s://***facebook.com/tak-dla-tworzenia-nowych-miejsc-parkingowych-w-lublinie-1738343729731923/
zachęcamy do zapoznania się z tą inicjatywą
|
|
"Miasto deklaruje gotowość wprowadzenia zmian do projektu przebudowy Al. Racławickich. Chodzi o budzący kontrowersje pomysł poszerzania jezdni w rejonie skrzyżowań"-
a co to za kolejne "kontrowersje" ze strony moherów??...nie ma drogi Głęboka-Czechów, bezsensowna odbudowa masywnej kładki do miasteczka akademickiego po której i tak nikt nie chodzi -zamiast świateł albo nowoczesnych lekkich ażurowych kładek z windami (bez możliwości przejścia przez ulicę..) starożytne niereformowalne mohery mają chody a reszta musi cierpieć ...
|
|
na rondzie obok zamku zabrali 1 pasmo do skrętu na Piaski...totalnie blokuje to wjazd na rondo i przez to tworzą się ogromne korki.Zabrali pasmo na rzecz parkingu na chodniku przy zamku. Czy nie mogliby wrócić do dawnego rozwiązania i pozostać przy dawnej szerokości Unii Lub a za to poszerzyć dla parkujących w stronę zamku.?Przecież można....wymyślają cuda wianki jak trzeba unowocześniać. Tyle lat było więcej pasm ruchu i nagle zmniejszyli o 1...w dobie korków...Wszędzie zwężają i zwężają zamiast udogodnić Kiedyś jak nie mieli samochodów to budowano wielkie parkingi i dwupasmówki...teraz nie ma parkingów drogi są wąziutkie a te które są zwężają....niby dla "bezpieczeństwa" w sam raz dla idiotów
|
|
Na odcinku od ronda do Lubartowskiej bus-pas , dalej korki utobusowe,mówi się,że dalej aż do Prusa to może pomóc,bo i tak inne pojazdy czekją,aż autobusy zjadą z zatok.Zrobić plansze nastawiać miniaturek i spróbować bo komputer nie zawsze jest w korkach,chyba ,że w teczce.
|
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|